Czyste, świeże powietrze jest najzdrowsze. Niestety, wiele polskich miejscowości zmaga się z problemem jego nadmiernego zanieczyszczenia, zwłaszcza w trakcie sezonu grzewczego. Stąd rosnąca popularność domowych oczyszczaczy powietrza. O jakość powietrza warto zadbać także w firmie. Co wybrać, by oddychać zdrowo w trakcie pracy?
Jak oczyszczać powietrze?
Czyste powietrze to podstawa w każdym miejscu – również w zakładzie pracy, na przykład w biurze, warsztacie, sklepie czy na hali produkcyjnej. Firmy mają do dyspozycji szeroką gamę urządzeń, które pozwalają na jego oczyszczenie z groźnych zanieczyszczeń, a także z nieprzyjemnych zapachów.
Oczyszczacze powietrza dedykowane do użytku dla firm to szeroka gama wydajnych urządzeń, które dopasowuje się indywidualnie do konkretnego miejsca zastosowania, a także przeznaczenia. Dzięki temu można uzyskać najlepszy efekt.
Rodzaje oczyszczaczy powietrza dla firm:
– oczyszczacze mobilne – są przenośne, można ustawić je w dowolnym miejscu,
– oczyszczacze montowane w instalacji wentylacyjnej – są instalowane na stałe i współpracują z wentylacją.
Najtańsze i najprostsze w stosowaniu są przenośne oczyszczacze powietrza. Można kupić je w wielu wariantach, na przykład jako oczyszczacze biurowe lub większe modele przeznaczone do filtrowania powietrza w całym pomieszczeniu.
Z kolei urządzenia do montażu w instalacji to profesjonalne oczyszczacze powietrza, które wyróżniają się znacznie wyższą mocą, dlatego mogą być używane także w większych przestrzeniach, na przykład na halach lub w całym zakładzie przez system kanałów wentylacyjnych.
Aromamarketing – aby nadać powietrzu piękny zapach
Oczyszczanie powietrza może być połączone z jego aromatyzowaniem. W trosce o zadowolenie pracowników i klientów warto zastosować aromamarketing. który buduje przyjemny klimat, pozytywny wizerunek firmy i zwiększa jej rozpoznawalność przez piękne zapachy.
Do wyboru są różnorodne kompozycje zapachowe producent i olejki zapachowe, na przykład o aromacie cytrusów, świeżego prania, a nawet luksusowych perfum.